GREAT weekend!

Heey!
 
Varit några intensiva dagar nu för vi har haft recruits här på besök men det har varit riktigt kul. Jag minns så väl min visit här i maj så kändes lite konstigt när jag nu istället fick va den som visade runt och pratade. Hade bl.a. en stor middag hos Coach Coris house där catering mat var beställd i form av mexcian food, italian, asian, kött, potatisgratäng, sallader och massa annat gott erbjöds. Servitriser som la upp det åt oss och som efterrätt hade vi olika typer av glass med tillbehör (typ B&J glass) och cupcakes. Önskar man kunde äta hur mycket som helst för de där var obeskrivligt gott.Har även åkt en stor fet vit limo i helgen med mina team mates. Chaffören körde runt oss gratis i Westwood och runt Santa Monica och vi spela musik som aldrig förr. Inte varje dag en limo plockar upp en helt plötsligt men kan ju inget annat än le åt tanken.
 
Igår va också en väldigt rolig dag, jag var på min första football game och trots att det inte var fullsatt (som det brukar när alla studenter är här) var det en fet upplevelse. Runt 60 000 (normalt sett 100 000) fans och stor majoritet Bruin fans. Känner inte till reglerna för fem öre men lärde mig lite igår i alla fall. Kommer garanterat hinna lära mig för det är något jag kommer att åka på igen. Stämningen var i alla fall på topp och det blev även vinst för UCLA. Efter matchen drog vi alla tillbaka till campus igen och sedan väntade fest i Westwood. Grym dagl! 

Helgen är dessutom inte slut, söndag förmiddag nu och jag håller på att dö av hunger så ska nu gå och käka om jag bara kan få liv i Sav som verkar sova. Imorgon är det Labour day här vilket innebär inga skola!! Har däremot massa plugg som jag måste ta itu med dock!! Kan inte förstå att jag redan varit här i en månad nu.Två veckor kvar av summer school, lite break och sedan börjar det på riktigt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Oh, la la vilken helg......fullspäckad med kuligheter. Och så fint att UCLA har Sveriges färger med blått o gult, så då kan du känna att det är lite extra för dig. Fet cool limmo, inte då dumt att åka runt i......

2013-09-02 @ 18:31:10
Postat av: Rebecka Månsson

Jävlar vilket mansion! Är såå avis på dig, ser ut att ha sjukt roligt. Njut av the LA life!

2013-09-04 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0