Week 2

Week 2 är påbörjad här då och idag har dagen bestått av lektioner. Tisdagar är vår dag off och idag beordrades även jag vara helt off så idag har jag nästan känt mig som en vanlig student här på skolan haha. Hade på mig vanliga kläder för en gång skull idag, hade tre lektioner och sedan tudering för min dinosaurie klass. Insåg idag att det inte bara är dinosaurier vi måste lära oss om, utan också massa fossiler och uträkningar och rent ut sagt skit. Menmen, ska försöka göra vad jag kan för den klassen och kommer behöva lära mig massa nya konstiga ord. 
 
Fick precis reda på att de är 960 kalorier i min älsklings dessert här (varm kladdkaka med glass, chokladsås och nötter). Får se om man ska ta sig en ikväll, fortfarande så sjukt svårt att stå emot frestelserna här men jag tränar ju varje dag och nu springer jag och så mer så tror jag klarar mig. Borde även ta tag i lite läsning som jag har för mina klasser och ska även ta och städa mitt 4X3 meter långa rum. Älskar att bo på campus haha, minsta städningen ever, ingen disk/matlagning och bara att gå och äta i stort sett när man vill.
 
Säsongen är i full gång och min rehab går framåt nu igen efter en setback. På fredag möter vi Oregon och på måndag Oregon State. Ska bli kul och efter att förlorat 3 matcher med 2 poäng ska vi nu se till att ta hem de här.

Lite snabb uppdatering från mig, hoppas allt är bra med er! Bjuder på min "normala" lagbild som vi också tog tidigare på säsongen men som jag ganska nyligen hittade på hemsidan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: kitt

hej palle
har David ört av sig tror de km till LA iag på måndag ska de vara hemma så fredag lördag är dom väl i di stad .vore ju kul om ni kunde ses.hans telefon är 076 28 28 168 kram kitt

2014-01-16 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0