New York baby

Man har då varit ute och rest i en vecka och varit i New Jersey och hälsat på Kurt, varit i New York (som bor nära New York) och även hälat på Jennifer på hennes skola. Varit riktigt kul att få se tjejerna skola och få träffa massa nya människor. Träffat massa härliga människor också och det är ganska logiskt att mina vänners vänner blir lätta att klicka med eftersom vi är vänner. Gick till och med frivilligt på lektion och tränat i deras hallar och kände mig nästan som en av studenterna på skolan. 
Nu är jag i Maine som sagt men här bjuder jag på lite bilder från resan än så länge.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga bilder tjejen!

2014-09-22 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0