VÄRMEN!

image1142
Thailand, tagen av mig


Hur kan det vara så att ungefär 80% av mina vänner samt många bloggar jag tittar in på har, är eller ska åka utomlands. Avis som attans. Här i vårt avlånga land blir det inte mycket sol utan mest gråa moln. Jag vill utomlands! Värme! Sol! Bad! Solbrännan! Komsi komsi.
Ohh jag vill utomlands. Please god send me some värme, eller tre biljetter till spanien eller något annat värmeinvaderat land.

Nä nu ska jag inte vara så gråamolndeprimerad, Sweden Sweden, jag känner på mig att snart ska vi få vi den riktiga sommarvärmen.
Något jag inbillar mig, snarare tvingar mig att tänka.

Någon mer än jag som WANT den riktiga sommarvärmen i Sverige? Har du varit utomlands nu i sommar, eller kanske ska?


Kommentarer
Postat av: Jannie

Vinn fina underkläder och smycken!

2008-07-20 @ 21:39:30
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0