Accessoarerna gör jobbet

Accessoarer gör så mycket, jag har kört på väldigt enkla och basic plagg tillsammans med färgglada riktigt snygga accerssoarer, tillsammans blev är de klockrent.

Älskar den randiga väska och med de andra accessoarerna i de färgerna bli de verkligen så snyggt.

Accessoarerna

Väska
 Friis & Company

Örhängen
 Bianco 70kr

Armband Biacno 80

Solbrillor Bikbok 79kr


image1410
Accessoarerna tillsammans med ett basic grått linne och ett par blåa stuprör.

Jeans Topshop ca 400kr

Linne Ellos 79,50kr


image1411
Jag skojar inte men jag har nu suttit och letat efter en helt vanligt vit oversized t-shirt typ som min rosa nu i säkert 1h, men de finns verkligen ingen. Vet du någonstans de finns? Så det fick bli en grå oversized t-shirt istället och ett par leggings.

Leggings H&M 98kr

T-shirt La redoute 429kr



Vad tycker du?

Vilken kombination föredrar du jeans/klänning?

Kommentarer
Postat av: Viktoria

helt klart jeansen och linnet :)

2008-03-03 @ 15:44:07
URL: http://viktoriagrek.blogg.se
Postat av: Frida

Båda två, men jag tror jeansen och linnet skulle vara finast på mig :)
älskar jeans :D

2008-03-04 @ 07:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0