Får jag gå och lägga mig nu?

Heej!

Är trött som in i, riktigt jobbig träning och sen har jag varit borta hela dagen, puhh!
Piano skola och sen träning. Hade eng prov idag och det var ganska lätt men gjorde massa slarvfel (varför lyckas man alltid med de), jag fick tillbaka de direkt och fick 81,5 av 92, hon var sjukt noga med rättningen:P
Jaja....
torsdag är de NO prov, aaa i don't like it!! Måste öva mer på de

Sista 2 min på träningen stukar jag självklart fingret! Så j*vla ont gör de, känner bara för att gå och lägga mig nu men måste fixa lite grejer innan.

Det ska bli bättre bloggning, promise!!

Ha dE BäSt!

//Paulina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det blir bättre tills imorgon!!

2007-12-04 @ 21:13:44
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0