I love you

När jag var på Gina Tricot i fredags så såg jag denna underbara tröjan!!

sjukt snygg är den! Man kan ha den till jeans ellerbara som klänning. Dessutom har den supersnygga fickor.
Tyvärr så hittar jag ingen bild på tröjan men jag visar ett mycket snyggt exempel på hur man kan ha den som Stina har gjort. Tröjan kostar 199kr och den vill (ska nog) jag absolut köpa när jag kommer hem från Thailand (om den finns kvar). För nu innan Thailand har jag  köpförbud, ska spara pengar!

image1114 


Vad tycker ni om tröjan? Har du en sådan? Hur skulle du kombinera den?

Kommentarer
Postat av: felicia

den va skitsnygg.
jag skulle nog ha den som stina, för det såg väldigt varmt och snyggt ut! :)
köp den innan du åker så den finns kvar ;)

2007-12-02 @ 17:44:51
URL: http://wunderbawr.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Har en sån x]

2007-12-02 @ 19:10:42
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0