Koh Lanta här!!

Tjenare alla glada!!

Nu är de inte lång tid kvar tills julafton. Jag själv tänker inte så mycket på de men för er är de klart att det är mycket julsnurr i huvudet. När man är här i värmen tänker man verkligen inte på något med julen, men det gör inte så mycket. Men det ska bli riktigt kul och annorlunda att fira jul vid poolen med släkten här i Thailand. Vill inte åka hem, men som tur är få jag njuta lite till!!

Shoppingen har gått hyfsat, har hittat snygga grejer men inte klockan som jag ville men hoppas på att jag hittar den i Patong.

Igår var vi på en båtutflykt och simmade in i en grotta och kom sedan ut till en häftig lagun, sådat gör man inte varje dag. Sedan snorklade vi och såg många färgglada fiskar, de var så många att man typ simmade på de, jag nuddade typ 10 st.:P På kvällen stack vi in till Saladan och shoppade lite.
Idag har vi bara chillat vid poolen och havet. Låg i en solstol i skuggan och läste en skitbra bok med en apelsindrink i handen, kan de bli bättre??

Har du fått jullov idag eller? Om du går i skolan då:D

Ha en riktigt God Jul om vi inte ses innan /som vi kanske inte gör/, hoppas ni får de underbart med många fina julklappar.


Ha De BäSt!

Ps. Funderar på att ta en manikyr sen när vi kommer till Pukhet!!:D DS.


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

hur kan du skriva å/ä/ö :P?
haha, hoppas du har det bra iaf!

2007-12-22 @ 21:52:39
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0