Länge sedan....:(

Nu var det ett tag sedan jag skrev:( Men i helgen var jag i Småland  (utan data) och igår så va de fullt upp. Slutade skolan 14.00 var i stan vid 15.00 sen skulle jag äta och leta efter en affär som jag inte hittade för jag skulle köpa present till en kompis. Klockan 16.00 skulle jag samlas för piano och dans konsert. Ahh dansa, spela piano, dansa, byta om, piano, byta om, dansa. Puhh de var jobbigt men kul. I morse kännde jag mig lagom pigg!! (NOT)
Idag har jag också haft fullt upp. Gick i skolan till 15.00 sen skulle jag klippa mig i stan 16.00 och bussen blev sen så jag hann precis. Sen köpte jag den presenten som jag inte hittade igår. Efter de kom mamma så körde vi till Burlöwcenter och handlade skolavslutningskläder. Jag hittade en jättesöt klänning från favvo affärer Vero Moda. Bild kommer imorgon:D Nu är jag skittrött men som tur är så e vi lediga i morgon, men jag ska spela basket 13.00-17.00 :D:D Jag är sjukt trött nu men vi har bara lite lite läxa som tur e. Måste packa upp alla mina 5 väskor nu.


Haaa de bäääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0