Småland men nästan inget internet

Heeeeej:D nu var det riktigt länge sedan. Jag har varit på läget, blivit HWP, krypigt i små hål, firat midsommar och dödat ormar ja allt möljligt. Lägret var i 5-6 dagar med sten hård träning väldigt kul men ganska jobbigt och intensivt. Vi har köpt en bärbar dator men tyvärr så funkar knappt internet men nu så funkar de. Jag kommer nog inte kunna ha internet varje dag (långt ifrån tror jag) men lite i alla fall. Så lycklig jag blev när datan visade connection:D:D FORTSÄTT LÄSA MIN BLOGG jag ska blogga så mycket jag bara kan men lite svårt när inte internet fungerar:p Hur varmidsommar!????

Ha de bra !!

Kommentarer
Postat av: Bec

Usch, har du mördat ormar, blää!! Fast det är räött åt dem små jäklarna! Men har ni data i Småland? Eller hur har du annars kunnat lägga in?? Skitbra i så fall då kan vi ju sitta vid datan där så slipper jag sakna den! ;P // Puuss Bec (Rebecka)
PS. Vill bli kallad Bec!

2007-06-25 @ 14:26:55
URL: http://brownmeetsblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0