H&M ger mig 1/2 priset?

Är de någon mer än jag som såg att H&M sänkte många varor till 1/2 priset i någon timme men sedan ändrade det igen. Jag prövade vad de skulle bli (summa) och la några varor i kassan och som tur är ligger varorna kvar där för halva priset (även fast det är orginalpris nu på dem i onlineshoppen). Vet inte om det var något mistag (tekniskt fel)  eller vad. Har mailat hm kundservice men har inte fått svar.

Såg du de?

Sen är shorten som jag älskar. Men det är ju inte direkt säsong för shorts:P (sommarshorts) ,men jag ska ju till Thailand, men sen då när jag kommer hem då kan jag ju inte ha dem förr än det blir sommar, men dem är ju så söta! Ohh jag vet inte riktigt, dem finns på H&Ms outlet för 99kr!



Jacka 298kr blus 174,50kr klänning 174,50kr

Dem här varorna ligger för 1/2priset sparade i min shoppingbag på H&Ms sajt (jag har till och med stängt av datorn)

image1069
Det är dem här söta rosa shortsen jag vill ha med mig till thailand!



Såg du H&Ms fel? Va det något fel eller det kanske var meningen? Ska jag köpa varorna (dem för 1/2 priset)?

Vad tycker du, ska jag köpa shorten bara för Thailand och sen vänta att ha dem tills sommaren kommer?


KOMMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: anna

klänningen var ju skitsnygg!
grattis till halva priset! kram

2007-11-24 @ 19:15:24
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Linda

parkasen från H&M har jag. älskar den:)

2007-11-24 @ 21:55:14
URL: http://dailyluxury.blogg.se
Postat av: Josefin

när ska du till thailand? :)

2007-11-25 @ 10:05:12
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: e

jag tycker du ska köpa jackan , let us know om du köpte nåt . :)

2007-11-25 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0