Kärlek vid andra ögonkastet

image1020


Dem här klädesplaggen/accessoarerna är jag sååå kär i jag vill ha dem allihop så sjukt mycket. Men det tog ett litet tag innan jag verkligen gillade dem, det var inte bara så, jag såg dem och ville köpa dem imorgon utan det var typ anda gånger ja såg dem och började gilla dem mer och mer. Nu är jag helt galan i de!!! VILL HAAAA!!!

Lila kofta från indiskan- tyckte först inte det var något speciellt men när jag såg Elin Kling ha den så älskade jag den!!

Armband- först inget jag la märke till, nu VILL VERKLIGEN HA DE!

Satin jacka i svart- först va de adidas jacka sen en jacka från Bikbok sedan tänkte jag mig en färgad jacka men provade denna och den satt super och man kan ju ha den till mycket.

Marc Jacobs T-shirt- från början vem e Marc Jacobs? Sen grå T-shirt? Sen ohh va snygg!!

I love NY tröjan- När man bara såg bilden på ebay så tyckte jag inte om den, men när Kelly fick hem den i brevlådan och hade på sig den blev jag bara så OOHH VILL OCKSÅ HA DEN!!

Ibland behöver man titta på saker 2 gånger innan man kan avgöra om man gillar de eller inte.


DETTA ÄR DET JAG VILL HA MEST JUST NU!!!


Något ni också vill ha?
Har de hänt att du också har varit tvungen att titta 2 gånger innan du kunde bestämma dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste du inte om Marc Jacobs??

2007-11-17 @ 10:03:32
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0