Oh, no money.... must call daddy

image1099

Den här t-shirten är ju bara för cool!! hahah

Oh, no money....must call daddy!! Fyndigt.....

Provade den på Gina Tricot idag och fick för mig att jag ville ha den mer oversize så jag tog en mycket större storlek (XL) och den blev riktigt snygg som oversize. Ett litet tips till er andra som också vill ha den så!

Den finns även som en mer t-shirt med större armar, men då är där rosa i den och jag personligen tyckte inte om den lika mycket. Denna kostar bara 99kr!



Vad tycker ni? Lite kaxi men sjukt kul slogan, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Har köpt en sån :)

2007-11-30 @ 22:56:33
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0