Rotat i farmors gaderob!

Hittade denna kofta/kavaj i farmors gaderob som hon skulle skänka bort till den loppisen jag stod på men när jag skulle hänga upp den på loppisen så såg jag den och behöll den (hade inte sett den innan).
 

BILDEN VISAR VERKLIGEN INTE HUR KOFTAN/KAVAJEN SER UT, DEN ÄR MYCKET SNYGGARE I VEKLIGHETEN!!(bara dem 2 första bilderna är okej)




♥ 
Kofta/kaval Farmors
♥  Jeans Rågårds
♥  Tee under JC
♥  Halsband Indiska
♥  Sidenband tygaffär
♥  Sjal köpt i Växjö
♥  Örhänge Pilgrim

Vad tycker ni om kavajen/outfitten?

Ps. Jag ska byta plats på där jag tar foto, där är en lampa rak ovan för så den gör att man blir HELT vit i i ansiktet när man fottar med kameran! :( DS.

Kommentarer
Postat av: Daniella

snyggt.

2007-11-27 @ 19:10:53
URL: http://caprice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0