Underbar fika!!

Gick till skolan idag för kände mig mycket bättre. När jag kom hem hade mamma fixat en mysig fika till mig och henne. Hon hade köpt sconesespresso house och en pepparkaksmuffins. Mumms, till de drack jag varm choklad med en chokladpinne i som smälte och gav ifrån sig underbar mörk chokald.
Riktigt gott, tack mamma!!

Igen träning idag:( är ju fortfarande förkyld och inte bra och träna då, men där  i mot match på lördag:D

Är ni mer och tävlar om läppbalsamet? Gör de bums annars!!

Haa de bäääst!!


Kommentarer
Postat av: amanda

ohhh, vad gott med peparkaksmuffins!

2007-11-27 @ 17:11:39
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, vad tjänar du på din blogg av alla annonser,ungefär?

2007-11-27 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0