VARFÖR, MAGIC??!!

Ohh nu när jag äntligen börjar bli frisk så märker jag att jag inte alls ser ut som jag gjorde innan( magic ).


Mitt hår är fett, min hudfärg mycket vitare, mina läppar helt förstörda ( dem spricker under natten), har inte tvättar ansiktet så det känns ofräscht och som gör att jag nog har fått en och annan plida (hoppas ej finne).Uusscch!
 I NEED EN DUSCH! (vilket jag ska göra idag, för jag mår bättre).

Oh hade velat gå på julskyltningen ikväll, vvaaa mysigt!!

Har du inget att ha på huvudet nu när det börjar blir kallt? Var med här och tävla om en SVEAmössa plus lite godis!!

HA de bäSt!!


Ska du på julskyltning ikväll?


Ps. Ingen julskyltning för mig idag, men vi ska dricka glögg =) DS.


Kommentarer
Postat av: paulina.

mysigt med glögg drickande :)

2007-11-25 @ 10:36:19
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Anonym

detsamma!

2007-11-25 @ 10:51:43
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0