Är en aning smått j*vla förbannad!! (ursäkta ordvalen)

Idag skulle jag på utvecklingssamtal klockan 4 och hade planerat att jag kom hem åt packade dansväskan och åkte sedan till utvecklingssamtalet och sen dansa. MEN när jag kommer till dansen är dörren låst och jag hör ingen musik. Jag går ner till receptionen och dem säger att dansen är inställd:(  Ringer mamma 1 miljon gånger men eftersom vi var på utvecklingssamtal innan så hade hon satt sin mobil på låg och glömt att ändra.. Pappa svarade inte heller. Ingen svarade!! Så där stod jag, efter ett tag ringde jag mamma igen och hon svarade, hon hade precis kommit innanför dörren. Pang bom iväg igen och hämta mig. Så kom hem nu 6 (dansen började tio över 5).

Nä nu ska jag inte vara så negativ, det är ju trots allt måndag:P

Så här lila och fin är jag idag


Klänning H&M (fråga min inte varför jag inte har använt denna innan, jag köpte ju den för ca 2 månader sedan)

Strumpbyxor H&M (NYA)

Polo-linne ??

Halsband systrarna grene och en kula från Snö (såg ett smycke på åhlens som såg ut typ så och så kom jag på att jag har ju liknande saker, så jag hängde fast kulan och det blev riktigt snyggt).

Stövlar Din sko eller Wedins (kommer ej ihåg)

Örhänge Gillter


Till de: Mina supermysiga lila nya halsduk och min GAMLA jacka (den nya ska jag nog ha i morgon)


Vad tycker ni om min outfit idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0