Eget cc skye armband!

Heej! Usscch vad jag e mätt nu, har precis käkat (det är ofta jag precis har käkat när jag skiver). Ska dansa senare, men idag blev det bara en danslektion (burkar vara 2) eftersom min danslärare mådde dåligt:( Mamma och jag snackar om vi ska till IKEA efter dansen men vi får se, annars tar vi de någon annan dag i veckan. Jag behöver nämnligen tidskriftställ m.m. att lägga sakerna in som finns på mitt skrivbord.

  • Tee Vero moda
  • Klänning Gina Tricot
  • Strumpbyxor SOX
  • Benvärmare ??
  • Halsduk Vero moda
  • Väska Björn Borg
  • Klocka mammas
  • Halsband Wedins
  • Örhänge (JAG HITTADE DEM) Gina Tricot
  • MITT EGNA CC SKYE ARMBAND

Jag har gjort mitt egna CC skye armband jag hade ett gammalt armband hemma med hål och tog sedan bara ett siden band och drog igenom. Sen kan man ju bara byta band om man vill ha en annan färg.



Vad tycks om dagens, och om armbandet?


Kommentarer
Postat av: Michaela

vad smart :) har länge velat ha ett cc skye, men de är ju inte billiga precis.. man kanske skulle härmas lite :P

2008-02-28 @ 12:20:34
URL: http://www.michaelaboren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0