Mycket man behöver

Just nu känner jag verkligen för att shoppa, har inte gjort de på länge:( Och nu känns det som jag behöver en hel del.

Vinterjacka (behövs inom kort)
Vantar (mysiga stickade,det är ju svinkallt på morgonen)
Mysig stickad mössa/basker
Bautastor halsduk (stickad typ i grå, senapsgul , svart eller lila)

Klippaa mig!

Träningsshorts (tränar varje dag ofta 2 ggr och använder därför en del shorts)
Luktkulor att lägga i träningsskor (så att dem inte luktar........ja ni vet vad)


Lila strumpbyxor
En hel del varotier från H&M och Vero moda
Höststövlar
Adidas jacka/eller bikbok jacka
Satinjacka


Okej de sista är väl inte HELT nödvändigt men vill gärna ha. Ja du hur ska min månadspeng räcka till de?Mamma och pappa sponsrar nog men en hel del, vill ut nu snarast och shoppa när porven snart är slut.


Något ni känner att ni behöver?

Uppdate: Klocka, peace halsband, pärlörhänge (har slarvat bort mina), polotröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0