Shoppat

Igår var jag som sagt och shoppade. Det viktigaste var att hitta vinterjacka och skor så de blev inga kläder. Men mycket annat snyggt.

Skor


Dem här hittade jag först av allt, vi gick rakt in på Jerns (som säljer stora storlekar) och hittade dessa skor.
Jag blev så glad att jag hittade ett par snygga i min storlek.

Köpta på: Jerns
Pris: 1100kr

Jacka (parkas), mössa vantar


Jackan: Köpt på H&M men är mycket snyggare i verkligheten gör sig inte riktigt rätt på bilden (armarna går att vika ner).
Pris: 899 (med 10% som det var på allt i H&M butiken om man var clubmedlem)

Mössa: Hittade en schyst mössa/basker som passade mitt huvud ganska bra på Lindex
Pris: 99kr

Vantar/handskar: Köpta på Lindex och är extra långa så att dem går upp ovanför min jacka.
Pris: 59kr

Väska

Hittade äntligen en väska istället för den som jag köpte på Lindex och lämnade tillbaka, denna känns mycket bättre. Den är dock inte så metelic som den ser ut att vara på bilden (det är blixtens fel, men den är snyggare i mindre metalic). Denna är köpt på Bianco
Pris: 300 (med rebatt)

Strumpbyxor

Köpte äntligen dem här snygga lila och rosa strumpbyxor på H&M till ett kanonpris.
Pris: 79kr 2pack

Halsduk

Den här halsduken kommer absolut vara en favorit i höst/vinter. Den är så underbart skön att ha på sig och är i den perfekta lila färgen (dock inte fult så lila som på bilden). Även denna köpte jag på H&M
Pris: Endast 79kr

ROSA BANDET KÖP DE DU MED

Sedan köpte jag självklart rosa bandet för att stödja bröstcancernfonden.


Sedan köpte mamma denna klänningen som jag tipsade om för någon dag sedan. Men hon köpte den i M så både jag och hon kan ha den riktigt bra.



Vad tycker ni om mina köpt?

Kommentarer
Postat av: Paulina

jätte fina saker köpte likadana strumpbyxor idag :)

2007-10-19 @ 20:46:33
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag älskar skorna och halsduken!:)

2007-10-20 @ 11:25:53
URL: http://johannadinfurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0