Dagens vill ha utan bild (med)

Idag skulle mamma bara köpa ett vykort på mobilia (shoppinghus i malmö) så jag smet bara snabbt in på vero moda m.m. och kollade under tiden. Då såg jag en tjej (kund) som hade en sktisnygg adidas liknande jacka fast med ett hjärta på. Så jag frågade var hon hade köpt den och hon sa att den fanns på bikbok. Den ska jag verkligen kolla in på bikbok. Den var precis så som adidas jackan guld/svart fast lite snyggare där framme. Men tyvärr hittade jag ingen bild på den. :( Men jag ska verkligen hålla utkik efter den.

Någon som också har sett jackan och som vet vilken jag menar?


Uppdatering: Hittade precis den jackan/tröja jag menade på en tjejs blogg, hon hade dock köpt den i vit/rosa men jag tyckte den var mycketmycket finare (sorry du som köpte den) i svart/guld.

image700

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Var inne på Bikbok idag..tror jag såg ngn sådan där:)

2007-09-27 @ 20:14:08
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0