Sicksicksicksicksicksicksick

Ohhhh jag har blivit sjuuk!! Ont i halsen förkyld och 38,2 i feber. Jag tror det  var för att jag satt ute och väntade på bussen i 50min med bara en tunn trröja när de var kallt.  Det är ju typiskt i morgon började min dans och då kan jag ju inte vara med och på tisdag ska vi ta klassfoto:P Saken blev nog inte bätrre av att jag tränade 1 och en halv timme igår med fys (som jag nu känner av eftersom jag  har träningsverk i typ hela kroppen).

Efter att jag hade tränat körde vi till min mormor som jag nu har varit hos. Men på vägen dit körde vi innom Center Syd, jag hittade något litet fynd där (bild kommer idag).

Hoppas ni e friska!!

Kommentarer
Postat av: Paulina

krya på dig då :)

2007-09-02 @ 19:39:33
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0