TILL SALU!!

Loppisen som jag stod på gick som sagt inte så bra, eftersom det kom inte så mycket folk. Så jag har en hel del välhållna snygga kläder kvar, som jag lägger ut här. Alla kläder kostar mellan 15-25kr plus porto.
Maila till mig på [email protected] eller kommentera om du är intresserad, skriv nummret på de/dem sakerna du är intresserad av samt mailadress om du inte har blogg.

Bara hör av dig om du har några frågor eller annat!!

1.

Rosa klänning/top i manchester  alrdig använd. För kort till mig för att ha som klänning (jag är 183cm).
Jag skulle säga att storleken är mellan XS-M beroende hur slappt/spänt man vill att den ska sitta.
Jag vill ha 20kr för denna plus porot.

2.
Olivgröna satinbyxor som aldrig är använda. Byxorna kommer från Lindex och är storlek 34.
Byxorna är jättesnygga och väldigt moderna nu i höst, t.e.x till ett par stövlar.
25kr plus porto vill jag ha för dem.

3.
Turkos långarmad tröja från Lindex även den aldrig använd (prislapp kvar som ni ser på bilden).
Storlek är 36/38 S och jag vill ha 25kr plus porto.

4.
Rosa/vir randig tröja med öppna axlar och linne som sitter fast.  I fint skick
Där står ingen storlek i tröjan det är typ one size men jag skulle säga en 36 (fast inte så lång).
20kr plus porto.

5.
Jättesnygg jeanskjol, använd men fortfarande i bra skick.
Det står 13/14 år i kjolen men den är ganska töjbar så jag skulle sägen en 34-36.
20kr plus porto.

6.
Snygg t-shirt men en sko på. Där är dock 2 små fläckar, syns inte så jättemycket men måste nämnas.
T-shirten kommer från Tippy och storleken är XS-S.
Den kostar 15kr plus porto

7.
Söt gammelrosa t-shirt från Rågårds med hängande spetsband.
Storleken är S och jag vill ha 15kr plus porto.

8.
Söta jeans från Tippy med rosa på fickorna. Använda, men fortfarande i fint skick.
Den är uppvikta och är fast sydda så. Dem är väldigt töjbara så skulle säga mellan XS- en liten M.
25kr plus porto.

9.
Kort kjol från Energia. Alla hällor har gått sönder men det är bara att sy fast, alla sitter fortfarande på.
Storleken är XS men går på en S också. 15kr plus porto.

10.
Oanvänd jeansjacka, med möster på. Den är som sagt alrdig använd och i mycket fint skick. Storleken är 164 men jag skulle säga S.
20kr plus porto.

11.
D&G tröja i cerisrosa. Storlek XS-S.
20kr plus porto.

12.
Långarmad tröja från Kappahl, storlek 164 men passar en 34.a eller kort 36:a. Priset är 15kr plus porto.

13.
Kort rosa kjol fårn Eneriga. Väldigt töjbar men kort. Storlek XS-M.
20kr plus porto.

14.
Vita shorts från vero moda, med hög midja är storleken ca S, men om man vill ha dem på höfterna så skulle jag nog säger XS.
20kr plus porto.

15.
Rosa/vit blus, bred men inte så lång. Skulle nog säga S.
20kr plus porto.

16.
Herr skjorta (min brors) blå med beiga ränder. Inte speciellt mycket använd. Tyvärr för stor för mig i armar m.m. Det är storlek 39/40 i  killstorlek, men för oss tjejer så passar den nog en M.
20kr plus porto vill jag har för den.

17.
Röda manchesterkjol storlek 170kr. Använd ca 2-3 ggr.
Priset är 15 kr plus porto.

18.
Rosa linne med vita ränder och röda band. Storlek 170.
15kr plus porto

19.
Ett par till vita shorts från Vero Moda. Storlek 34, samma sak gäller här om man vill ha hög midja på dem så passade dem nog en 36:a annars en 34:a.
20kr för dem plus porto.

20.
Väska sydd i jeanstyg, 10kr plus porto.

21.
Massa olika skärp 5k/st eller alla för 20kr plus porto.

Tveka inte hör av er till mig om ni undrar något eller är intresserad glöm bara inte att skriva vilket nummer du är intresserad av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0