Från topp till tå: Jeans

Alla letar väl efter de perfekta jeansen som ska sitta sådär perfekt och som har den exakta snygga blåa ( eller svarta ) färgen man vill ha, men man hittar aldrig just de bara liknande.

Man köper olika jeans för att just hitta de perfekta och man vet att det är ändå favoriterna som alltid används, så därför ska man alltid bara köpa jeansen om de känns helt  rätt.

Sen en annan konstig sak med jeans är att det är svårt att se när de hänger på galgen. Några sådär normalsnygga jeans kan sitta super på en när man väl provar de så när man är ute för att  hitta jeans så ta god tid på dig. Jag och mina kompisar brukar prova varandras jeans på idrotten och de sitter så sjukt olika på oss alla.

De här jeansen (<---länk)känns väldigt perfekta för just denna tjej.(<---länk)
Men tyvärr så är de något min kropp inte tillåter, jag passar INTE i Cheap Monday.

image1635
Här har vi ett exempel på de jag sa ovan, ser inte så märkvärdiga ut men är mycket snyggare i verkligheten.
499kr Gina Tricot  för er som undrar.


image1636
Jag har visat er de förut men gör de igen för de ser så underbara ut, Acne 1400kr

Mid Pippa Skinny Jean
Najsa jeans från Topshop, sitter de ungefär lika snyggt som de ser ut på bilden är de typ de jag letar efter. Ca 400kr


Vad tycker du?

Letar du också efter de perfekta jeansen?

Kommentarer
Postat av: alex

nej faktiskt inte, de perfekta skorna dock :)

2008-04-06 @ 09:21:51
URL: http://www.alexandraliving.blogg.se
Postat av: Mats

Hej. Vill tipsa om att det finns en nystartad second hand butik med begagnade jeans på webben. Jeansen är måttangivna för att enklare hitta rätt storlek vid webbhandel. Kolla in www.slowjeans.se
Hälsningar / Mats

2008-04-06 @ 13:53:04
URL: http://www.slowjeans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0