Frukost

God morgon sunshines!

Snart ska man iväg till skolan för första dan nu på nio veckor. Sen bär det iväg in till Malmöfestivalen med tjejerna. Sugen på någon karusell idag haha:D Ska se Miss Li  ikväll. Diggar den låten  Oh boy.

Nog om min dag. Vill tipsa er om en hemsida där man kan får gratis smink, presentkort på Kicks helt gratis. Må säga att jag tycker denna verkar bättre samt lättare att få poäng på än t.e.x gratisbio m.m.
Kolla in det vettja, klicka bara på bilden och volia!


Ses sen, då man går i 8:n! Spännande..:P

hA DE bÄsT!

Ps. Hinner kanske lägga upp min outfit nu innan om jag kan bestämma mig vad jag ska ha på mig en aning snabbt.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Aha, så ni börjar skolan redan idag där nere i söder? Här uppe i norr bärjar vi på onsdag - Olgas födelsedag.

Vi hade party i lördags för henne med gott käk....mimsi mumsi.....och rolig lek.....Lycka till i skolan. Du är så duktig så det lär inte bli probelm.

Problemet du kommer att brottas med är nog hur du ska hinna med allt du vill; blogga, fota, basket, piano,dans! Du får nog välja bort nåt om du ska hinna med skolan.....det är inte lätt....med vad du än väljer blir resten bra....och det finns ju kvar...men skolan rinner iväg för dig......nåt att tänka på! Ta inte ut dig för mkt bara!Good Luck!

2008-08-18 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0