Samma femma

Idag har jag städat städat, röjt, röjt och som tack för det så har det bara regnat och regnat.
Det är nästan att jag får erkänna att den är en smula " kul " för en gångs skull att städa. Vet inte vad som har hänt med mig men det är väl känslan av hur luftigt, ordentligt och städat det kommer vara sen som lockar en. Vill ju som sagt också få in en liten garderob i rummet. Då krävs röjning.
Nytvättade lakan ligger jag i nu med datorn och attans vad det luktar, eller doftar väl själv. Jag föredrar nog använda, ligga och pömsa med tvättmedel är inget jag älskar.

Nu ska jag med mycket kraft övertala min pappa att hämta in en skrivbordsskiva på vinden, har en midre skiva där. Då kan mitt skrivbord bara sådär voila krympa en bit. = jag får plats med garderob. Haj five på det!

 
Voila!
Älskar verkligen mitt smyckesställ, man blir helt glad av att titta på det. Tihi

hA DE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0