De berömda fodralet

Många som snacka och detta fodralet från American Apparel likså jag.
Hade gärna velat beställa ett men tror inte de sitter så bra på mig ( efter som jag har breda höftben som sticker ut).
Sen vet jag inte riktigt vilken storlek man skulle ha?
behöver tips!

Vilken storlek beställde du?
Är de svinkorta?
Tajta?

Är du nöjd med din?

För dig som också är sugen på att beställa så kan du göra de på Nelly och få den för 329kr.


Vad tycker du om de?


Nu behöver jag tips, så kommentera på!


image1273image1274

Kommentarer
Postat av: Matildaz

Har inte köpt ett än men, har hört att man ska ta en storlek större än man egentligen har, för det är små storlekar.

2008-02-10 @ 09:34:46
URL: http://matildaz.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag har köpt den. Lite svar hur jag upplever den.
När man öppnar påsen tänker man aldrig i livet den är gjord för en 5 åring :)
Jag beställde L
Den är kort med väldigt stretchig så den går att dra ner
Supertajt (Jag ska gå ner några kilo innan jag använder den)
Japp jag är nöjd

2008-02-10 @ 10:03:05
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: ellen

jag fick min röda igår. jag är typ 172 cm eller nåt, och precis som du så har jag ganska breda höfter. jag tycker bara det är snyggt, dom "kvinnliga" formerna syns ju bättre i ett fodral. jag är vanligtvis en small, men köpte medium, sitter perfekt tajt. är dock ganska kort på mig som har långa ben. den är lite stor över axlarna, så en allt för stor storlek ska man inte ha.. kostar 249 i stockholm.

2008-02-11 @ 16:33:07
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0