Från topp till tå: Sjal/halsduk

Dags för nästa steg i "Från topp till tå", denna gången är de sjalar/halsdukar som jag kommer köra på i vår.


Har hittat min favorit hos H&M som jag har visat innan i något kollage men den är värd att visa igen.
En färgstark härlig sjal från H&M för 59,50kr som lätt hade kunnat pigga upp många outfits.



Älskar också min lila halsduk från H&M och min gråa blommiga sjal från Vero moda.
De kommer användas flitigt i vår, köpte även en annan blommig sjal nu i dagarna som nog också kommer tillhöra favoriterna.


Vad tycker du om sjalarna och halsduken?


Vad tänker du ha runt halsen i vår?


image1293

image1306image1307

Kommentarer
Postat av: gabriella

fint :)

2008-02-16 @ 21:26:51
URL: http://hejgaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0