M som är Monki

image1359


Allt detta snygga kommer monki!



Ohh not-t-shirten fastnade jag verkligen för, hahah den skulle passa mig med allt pianospelande...:D
Byxorna kan också funka, kanske är de dem perfekta jag letar efter.
Budskapet på t-shirten är också väldigt gulligt och den andra t-shirten vilken snygging ja som ni märker, jag gillar allt här. Även magtröjan som kanske till och med är bättre än den här från Gina Tricot.

Gillar Monkis hemsida, de har dessutom fått en ny layout, synd bara att inte priserna står på kläderna.




Vad tycker ni om Monki och kläderna ovan?

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha , nä men boken är jätte bra , vad ska du göra ikväll ? :)

2008-02-20 @ 14:34:19
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: Karro

Grymt snyggt! Gilladeyxornaextramycket,har nästan lite sailor stil över sig,vet inte riktigt varför jag tycker det,men dom var helt änkelt riktigt fina:D

2008-02-25 @ 22:28:10
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0