Något som jag inte vill vara bra på, men är!

Hejsan!

Ja nu var det ett tag sedan jag kom hem och har hunnit äta samt lärt mig Apologize på piano. Sjukt ball är den att spela.
Konserten gick bra och de var såkart kul att dansa.

Rubriken...
Ja något som jag (och förmodligen inte du heller) inte vill vara bra på är att äta upp godispåsen snabbt, men de är jag, ..snyfft..snyfft. Mina danskompisar blev så sjukt sugna på godis så vi alla stack till Videomix och när sen man står där så kan man inte motstå.......men varför är jag så bra på att äta upp de så snabbt??


image1270
Här orkar man inte stå och göra hemlagad mat utan kör på enkelt, lätt och gott, lasange i ugn.


image1271
Dansväsksa (adidas från Thailand), dansskor samt min godispåsen som nu är slut.



Är du bra på att äta upp din godispåse snabbt? Ja e....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0