Ska iväg!

Hejsan!

Har just vaknat och ska snart äta, idag tänkte jag pröva att träna kanske till och med två två timmars pass.

Min mamma fyller år idag ( GRATTIS ) , men hon är i Halland och tar hand om min mormor men senare idag ska vi åkta upp dit och fira. Efter de så drar vi vidare till vår sommarstuga, så jag kommer vara borta från bloggningen nu från senare idag till söndag ( snyftsnyft ).

Hoppas ni klarar er, det är de sämsta med att åka iväg att man inte kan blogga!!

Men GLÖM inte bort att TÄVLA!


HA dE bäST!



(kommer förmodligen bild på frukosten snart )


Visar en underbar bild som bara får en att längta ännu mer efter sommaren istället!
Njut!

image1365
Bild från VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0