Vill ha vår nu!

Så underbart att kunna gå runt i detta till våren, lääängtar.

SHIT OJ MÅSTE STICKA KLOCKAN ÄR MYCKET OCH GÅR SNABBT!!

SKRIVER KLART NÄR JAG KOMMER HEM!!

HÅLL UT!!



Uppdate: Är hemma nu, träningen gick bra men nu måste jag göra lite plugg.

Så sjukt härligt outfit ska kanske införskaffa mig något blått och randigt, det är faktist himla snyggt, skorna har jag ju redan och älskar dem, bara de kan bli lite varmare så jag kan börja använda de.

image1292

Tröja H&M , Ring Topshop, Leggings H&M, Skor Ellos här finns mina, Armband Kyssjoahnna.



Vad tycker du? Något du skulle vilja gå runt i?


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig outfit!

2008-02-13 @ 19:29:29
URL: http://emmasordal.blogg.se
Postat av: estelle

vart kommer tröjan ifrån ? :)

2008-02-13 @ 19:40:29
Postat av: Paulina

Jätte fint, gillar tröjan och skorna! :)

2008-02-13 @ 20:43:13
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: rebecka

ja, jag vet. hade 56 sidvisningar och typ 15 unika, hihih. taack för att du skriver så, du är en äkta vän palle, jag älskar diig

2008-02-13 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0