Avis på Klingan!

Jag vet inte om ni kommer ihåg det med för ett tag sedan ( det var kanske 1,5 månad sedan) så skrev jag om ett par supersnygga jeans från Acne. Båda jag och min kompis letade efter de men det verkade inte som om de fanns några i Malmö. Såg nu att Elin Kling har hittat ett par (i stockholm) och de sitter så perfekt och ser så snygga ut, dessutom fick hon de för 500 spänn (normal pris 1400kr) . LYCKOST!!!


Jag vill också hitta de, någon som har sett de i Malmö någonstans? Eller vet var man kan kolla efter de (vi har ju ingen Acne-butik)?

Eller så får man ju dra över till Danmark!




image1027
image1173

Kolla så sjukt snygga de är och sitter på
Elin Kling.

Kommentarer
Postat av: amanda

ja jeansen är verkligen snygga, jag har för mig att de har lite plagg från acne på åhlenscity i malmö

2008-01-05 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0