Betällt från Ellos!

Skickade precis iväg en beställning från Ellos kunde inte hålla fingrarna borta från de här söta skorna och bara ber en bön att de passar eller att de töjer sig/ är stora i storleken. Klickade även hem en rea topp för de otroliga priset 79 spänn. Hoppas båda passar!! Brunkar inte beställa så ofta från nätet med märker nu att det är rätt kul.
Sist jag beställde från Ellos blev jag missnöjd men det var ett tag sedan och man måste ju prova för att veta.
ZoomaZooma
Topp 79kr sor 249kr sen fick jag 30%plus något  handduksset.


Har du beställt någon från Ellos någon gång? Blev du nöjd?

Kommentarer
Postat av: M A R I A

man kan inte välja vilken text som ska synas på google..

2008-01-20 @ 16:39:56
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: Malle85

Var med i tävlingen på min blogg.. Vinsten är ett jätte jätte jätte fint halsband. Ta chansen du med.

2008-01-20 @ 16:58:03
URL: http://www.malle85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0