Dagens fundering.......SNÄLLA HJÄLP MIG!!!

Glömde en dagens men de får ett helt inlägg!

Dagens fundering......

Jag funderar på att byta design, vad tycker ni?

Jag funderar även då på att få hjälp av någon expert, eftersom jag inte har photoshop eller något annat redigeringsprogram för bilder (så sjukt bull med paint).

Jag vill ha någon snygg logga (bilden högst upp) som ser lite mer exklusiv ut och proffsig gjord.


Vill även få hjälp med hur man få egna små banners som man kan klicka på, vet du hur man gör?


Vet du någon eller är du expert på att fixa en snygg design? Hör gärna av dig till mig då.


Eller vad tycker ni ska jag byta design?

Har någon något fyndigt namngillar inte direkt Palles perfekta Pärlor längre....:( ???

Som ni märker så behöver jag era förslag, hjälp mig genom att kommentera!!


Kommentarer
Postat av: Safiye

hejhej
åhhh va kul med kvartsfinal;), jag har precis gjort en ny design på min blogg, men den e nt så avancerat men det var
kul med ngt nytt;...du kan väl fråga ngn prof. bloggare??

2008-01-04 @ 16:04:31
URL: http://safiiyes.blogg.se
Postat av: ellen

men asså jag fixade till min förra blogg med hjälp av www.designadinblogg.se. där finns tex en guide till hur man en header. och det gic ksjukt bra i paint.

2008-01-04 @ 22:22:01
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0