De var som i en film

Som jag sa innan skulle basketen bli en heldag och de stämde. Kom hem för ca 30 min och har hunnit stoppa i mig lite mat också.
Det var väldigt kul och gick väldigt bra i Danmark.

Första matchen: Motståndarna leder med ca 10 poäng ( 5 mål). VI tar igen, vi leder, de leder, vi leder, de leder.
Med 6,4 sekunder kvar och med 3 poängs underläge skjuter någon i vårt lag en 3:poängare (när man sjukter utanför en viss linje) och missar, hämsta själv snabbt returen och skjuter igen, 2-1-bollen går i-0.
Helt jävla sjukt (ursäkta ordvalet), jag menar verkligen de, det vara bara en sekund kvar. De blev alltså lika men så blev de förlängning. 5 min, en spelare i vårt lag skjuter en 3:poängare till, hon har aldrig satt en i hela sitt liv under en match men de gjorde hon idag. Matchen slutar 61-66 till OSS. Helt underbart. Macthen blev riktigt lång, nästan hela 2 timmar:P

Andra matchen var 1,5 timme senare så de var bara att ladda om. Motståndet som vi trodde skulle vara skitbra var uselt, vi vann stort.

En väldigt lyckad dag kan man sammanfatta de med!
Tack malbas, ni är så sjukt underbara.

Nu väntar tyvärr en hel del plugg eftersom jag ska på barndop imorgon, usscchh man är ju inte pigg direkt men vad gör man inte....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0