Ett besök hos läkaren " Jag svimmade "!

Hej!

Kom precis hem från doktorn var där och skulle kolla min längd (eftersom jag är väldigt lång 184 och bara 13 bast).
Blev lite deppig för fick höra att det inte va så mycket att göra åt och att jag KUNDE bli kanske 7-8 cm till :(
Sen sa han att jag bara skulle ta ett blodprov, är lite graj för de men de brukar gå bra.
Jag satt mig och väntade någon minut sen kom syster och ropade in mig.
Hon stack in nålen i armvecket på ena armen men de kom inget blod, så ont gjorde de inte.
Hon bytte arm eftersom de inte kom något blod,  nålen var inne och blodet kom och nålen gick ut.
Sen känner jag bara att blodet rinner genom huvudet och ------------------- jag vaknar av att syster säger mitt namn och berättar vad som hade hänt. Jag svimmade, blev skit skraj och visste verkligen inte vad som hade hänt, man har noll kontroll och kan inte styra över de.
La mig ner och fick lite att dricka sen reste jag mig upp och kände att jag klarade att gå så vi gick.
sjukt läskigt jag har aldrig svimmat förr (peppar peppar) så jag fattade ingenting när jag vaknade, första tanken var är de en dröm? Men sjuksystrarna var väldigt gulliga och omtänksama så man kände sig väldigt trygg.

Kan inte fatta att jag kunde svimma av ett blodprov, så skaj är jag egentligen inte för nålar.

Har du svimmat någon gång? Då vet du hur de känns!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag svimmade två gånger när jag gick i högstadiet. Båda gångerna stötte jag i elektriska knölen i armbågen faktiskt. Jag minns att det kändes som att min hand brann och sedan att jag vaknade. Och när jag vaknade började jag gråta okontrollerbart.

Nej, det är hemskt. Jag förstår precis hur du känner dig, chockad! Man hinner ju knappt känna att man är på väg bort och sedan bara vaknar man. Usch, hoppas du slipper vara med om det igen!

2008-01-15 @ 16:37:32
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0