Igår var en kämpig, tuff men rolig dag!

Hej!

Igår blev planerna lite ändrade, klockan ca halv ett ringer Elli (min kompis) och frågar om jag (och hon själv) kunde tänka sig att spela med de anda Malbaslaget (för en av deras spelare hade blivit sjuk). Det ville jag gärna, men problemet var att vi skulle ha våran egna match precis efter denna match. Men efter mycket prat beslöt vi oss för att hjälpa dem. Stack hemifrån redan klockan tio i tre och sedan in till hallen där vi skulle spela. Vi vann deras match (kvartsfinalen) och dem var såklart väldigt tacksamma för att vi ställde upp och det var sjukt kul. Vår egen match förlorade vi (inte p.g.a att vi 2 som hjälpte de andra laget var extra trötta) utan de var bättre och vi spelade ganska dåligt.
Inte nog med att jag hade spelat 2 matcher irad, när vår egen var slut väntade de anda malbaslagets semifinal som vi såklart ville och fick spela. Benen var ju en aning trötta men man försökte förtränga de.
Tyvärr så förlorade vi den matchen med typ 10 poäng ( 5 mål ) men vi kom ju långt och det var kul att spela.

Så 3 matcher i rad, det är inte illa, snacka om att man var trött när man kom hem.
Men nu är jag pigg, förutom att jag har träningsverk i vaderna, hahah men de får man!

Hoppas ni förstår min lilla förklaring!

Det har i alla fall varit ett väldigt kul Lundaspel, tack tjejer!

Ha dE bÄsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0