Outfittävling!

Jag tycker själv outfittävlingar är väldigt kul men jag har varit lite tveksam innan som någon skulle skicka in.
Men nu prövar vi tycker jag!

Skicka in outfits på dig (huvudet behöver inte vara med om du inte vill), skicka gärna n flera stycken.
När jag är nöjd och känner att jag har hittat några favoriter så väjer jag ut några stycken och gör en tävling bland de här på bloggen.



Framöver kan de också vara så att jag letar upp er och hittar era snygga outfits men denna gången låter jag er skicka in.


Så sätt igång att skicka in!  Jag kommer även länka till din blogg om det är just din outfit som är med och det kan ju dra med sig att det är fler som hittar till din blogg.

Du mailar bara [email protected] tillsammans med din/dina bild/er samt din bloggadress (om du har) och ditt namn (förnamn).

hA dE bäST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0