Roliga dagen

Det har varit en väldigt soft början på veckan, jag tillsammans med 3 andra stod i vårat skolcafé idag:D
Satt vid kassa, köpte varor på ica och städe lite var de vi gjorde plus att vi fick sluta halv 2.

Jag och min kompis fick " vill göra något" anfall så vi tänkte först sticka in till Friskis och svettis, men det är ju åldersgräns på de, 16 bast:(  Så de sket sig istället stack vi till Kockums fritid och badade.
Sjukt ball var de!!
Imorgon är de en nästan normal skoldag igen, jag sticker runt 12.15 igen för jag ska till läkaren. Najs, bara de att jag kommer nog inte hem mellan de och min träning så de blir nog en lång dag.

Har ni skolcafé på er skola?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0