Shopping från Thailand!

Nu kommer äntligen allt de som jag köpte i Thialand, allt tillsammans hamnade på runt 1000kr (sen köpte jag parfymen DKNY be delicious på flyget plus lite presenter så kanske 1300kr).

Men för de priset så fick jag verkligen många grejer!

Tog fotto på många saker tillsammans annars skulle detta inlägget bli en mil långt =)

image1168

Jag skriver ungefär var plagget/saken kostade, kanske lite kul för er att veta och se så billigt de var.

(från vänster till höger)

  • Lacostlinne ca 40kr
  • Hello Kitty datamus ca 60kr
  • Hello Kitty väckarklocka 60kr
  • 2 par Hello Kitty örhängen ca 8kr för båda
  • Solbrillor 40kr
  • High School Musical skivan 20kr
  • Hairspray DVDn 20kr
  • Örhänge 2kr
  • 4 st ringar 2kr/st
  • Pälsbolero 80kr
  • Adidas väska 90kr
  • Adidas trosor typ 30kr för alla 3
  • Adidas jacka 70kr

image1169

(uppefrån och neråt)

  • Supergullig giraff T-shirt 40kr (kunde inte låta bli)
  • Basketshorts 20kr
  • 3 par märkesstrumpor 20kr för alla 3
  • Telescopic mascaran ca 20kr (funkade helt okej men svår att ta bort, det var ju såklart inte äkta)
  • Läppglans 10kr
  • Brun blommig sjal 40kr
  • Lila klänning ca 50kr
  • Calvin Klein trosor ca 30kr
  • Lila halsband ca 20kr
  • D&G klocka 200kr (lite stor men annars älskar jag den)

Nå, vad tycker ni om mina fynd? Billigt va?



Kommentarer
Postat av: thilda

Ja det var billigt. Vill ochså till thailand för att shoppa billigt, bada och sola! Den giraff-t-shirten var urgullig

2008-01-04 @ 13:18:04
URL: http://thiiiilda.blogg.se
Postat av: JOSEFIN

vilka fynd du gjort!
ställ gärna frågor till mig på min frågestund på bloggen :)
KRAAM

2008-01-05 @ 11:33:00
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0