Sommarkänslor......


Nä nu tycker jag vintern ska ta slut och de ska börja bli grönt på träden, kylan ska försvinna och värmen ska komma, nu vill jag att de ska blir vår/sommar.

Titta bara på Nicole Richie, snacka om sommarkänslor............en brun härlig hudfärg, blekt hår i jeansshort, linne och solbrillorna, lääängtar.

Sen kan jag ju säga att jag är lite väldigt sur på min hud, nästan ALL (ja verkligen inte mycket kvar man ser inte de) solbränna har gått bort från Thailand. Jag har vairt hemma nu i drygt 3 veckor här i kylan och de har bara försvunnit som vanish (tvättmedlet).

image1191


Vad tycker du om  Nicole Richies stil?

Kommentarer
Postat av: monika

mm lite synd att man får sån hsyteria redan vid januari...its a long long way to go

LONDONBLOGGEN

2008-01-20 @ 12:49:04
URL: http://moniuelondon.tjejsajten.se
Postat av: Caroline

Har också varit i Thailand under lovet. Har bara varit hemma i 9 dagar och nu har jag bara färg kvar på benen och magen! :(

2008-01-20 @ 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0