Paradiset

Hallå från stugan!

Jag är kär i detta vädret, helt underbart. Varför har vi inte alltid det så här? Begav oss ut på sjön idag också, själv dock att notera. Motorn kunde vi också starta och det gick några halvtimmar fortare än att ro. Hoppade i båten och drog igång motorn, inte det lättaste kan jag säga. Sedan brumbrum iväg och båten var på  väg, med oss i såklart. La till i en liten hamn en bit bort. Gick ett par kilometrar och kom äntligen fram till paradiset som vi hela tiden sucktat efter. Pizzerian. Svetten rann och jag försökte beställa 3 pizzor på den helt öde pizzerian. Hela målet med resan, köpa pizzor med båten. Kan ni förstå så dumma vi är ibland, det tog oss liksom 1,5 - 2 timmar :P Okej lite mer roligt skulle vi såklart ha så vi skyndade oss iväg med tre pizzakartonger i högsta hugg och jumpade ner i båten. Även denna gången lyckades vi få igång motorn. " Applåd ". Vi stack ut till en ö och begravde pizzorna i magen där istället. Riktigt najs, solen var med oss hela vägen dessutom. Där satt vi mätta och nöjda efter ett tag och kunde såklart inte motstå plurret. End, nä inte än, båten puttrade ju hem också såklart men lyckades självklart stanna några 100 meter innan hemmet. Årorna åkte fram.
Här har vi bildbevis på hela paketet.


Skepparen



Sökandet efter paradiset



Ön vi tillbringade eftermiddagen på



Lägga till båten var ju inte heller bland det lättaste. Min kompis föreslog ett litet mini träd typ 20 m bort som var lika högt som mina vader. Nej tack, större thing.


Ögongodis, inte bara ögon, mun också

 
Haj, val, aborre? Nädå bara jag och min kompis smått galna i plurret


Fråga helst inte vad vi gör?


Ser nästan ut som min nacke håller på att gå av men nädå ni kan va lugna den sitter på. Jag på ön annars.

hA DE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0