38,3 grader


Låt denna dag ta slut.....

Hej!


Vilken jävla dag detta har varit rent ut sagt. I stort sett allt har gått fel idag. Jag har mått riktigt kasst sedan klockan 10 idag, min SO redovisning som jag bara vill ska bli gjord gjorde vi inte dag heller eftersom teknike krånglade.
Jag stannade kvar i skolan för att få reda på mattprovs reultatet, min lärare hade rättat allas prov utan 2-3 frågor på mitt så jag vet fortfarande inte mitt resultat, huvudet har spängt och spränger som in i, min skolbuss blev inställd utan att jag visst om de så jag satt och väntade i 50 min, jag missar träningen, nu har jag 38,3 i feber. Dagen har varit sådan jävla skit och jag vet knappt var jag ska ta vägen med min sprängande huvudvärk.

Så här ligger jag och frossar och har ätit 1,5 bulle till lunch idag, men nä jag ska inte klaga mer nu men detta är nog en anledning till varför jag inte kommer blogga så mycket idag.

Kanske ett och annat stavfel i inlägget men orkar inte kolla igen, faaaaantomen att jag är sjuk nu.

HA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

inte konstigt att det mesta gick fel när du inte mådde så bra då blir ju allting så mycket värre.

Stackars dej, krya på dig!

Ta inte ut dig för mkt,

du behöver inte ha bra dagar varje dag. Det är OK med struliga dagar också...din kropp behöver ta igen sig mellan varven med tanke på vilket tempo du håller annars!

Tack för tidningen , kul att se originalet!

Hälsa! Puss!

2008-06-03 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0