Som en rabatt




Denna är rena sockerbiten, den snyggaste blommiga klänning jag sett och den är min.Inhandlades  helgen rent ut sagt. Zara, jag erkänner faktiskt att detta är första plagget jag äger därifrån. Men fler lär det bli för vilka snygga kläder de har, väldigt annorlunda och mycket bättre kvalite än t.e.x H&M, gina tricot m.m. Plus att man nog är lite ensamare om kläderna och att det inte finns 1 miljoner andra tonårs tjejer som äger en exakt likadana.
Skolavslutningen invigs den, längtar.

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: leia

den var riktigt fin....sorgligt att det inte finns här i uppsala...eller det är kanske tur:)



kramar

Postat av: Anna

gud, jag så en tjej på stan med den och jag undrade jsut var hon köpt det. Den var riktigt fin

Pussar

2008-06-04 @ 20:53:04
URL: http://itsgoodenough.devote.se
Postat av: matilda

är det den du ska ha på avslutningen ? :D

2008-06-05 @ 08:59:01
Postat av: Sara

Det där var en av dem finaste klänningarna jag någonsin sett =)

2008-06-05 @ 22:46:56
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0