Dansoutfit

Har precis kommit hem från dansuppvisningen, de var superkul och stegen satt men, dumma musiken hakade upp sig i början och i slutet på vår första dans, men jag tror inte publiken märkte så mycket, mina päron fattade i alla fall inte något.

Nu är jag lite trött kan man säga efter att först ha spelat match sedan dansat länge....har käkat min favoritmat, pasta, hjälp min mage, skulle kunna äta hur många kg som helst av de.

De här hade vi på ossförsta dansen.....fast adidas jackan, den hade jag bara så att jag inte skulle bli kall emellan.
 
Kläderna för andra dansen var inga speciella, vi var bara helt svarta med band i håret och på armarna.


image1462image1463image1464

Linne ( bara låna, men vill ha)
Gina Tricot
Leggings Gina Tricot
Adidas jacka ( ej när vi dansade ) Thailand
Converse


Vad tycks?

Snart kommer lite bilder från när vi dansade, tyvärr blev de väl inte de bästa man kan tänka sig men ändå:D

Kommentarer
Postat av: Kelly

hej gumman! jag har photoshop, då kan man göra bilderna suddiga i kanten t.ex :)

2008-03-09 @ 20:45:38
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Frida

Förut så sa du att du vill ha en AA-fodral men inte visste om det skulle passa dig för att du hade stora höfter. Eller du uttryckte inte att du tyckte att du hade mega höfter liksom men a du kanske fattar ? :P
Men du har allvarligt talat jättefina höfter!!! Jag stör mig på att jag har lite stora höfter.. men dina är jättefina :)
du skulla passa sjukt bra i ett AAfodral!

puss

2008-03-09 @ 21:04:12
Postat av: JOSEFIN

vad dansar du? :D

2008-03-10 @ 21:37:30
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: rebecka

hiih, kan du inte visa ansiktet ?? :P

2008-03-11 @ 18:51:42
URL: http://heartbeatforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0