Från topp till tå: Armband

Armband är en väldigt snygg accessoar som lätt kan pigga upp många outfits, t.e.x den här

Jag älskar armband alla olika modeller. Så därför är de svårt att säga vilka jag kommer ha just i vår utan jag kommer köra på de jag tycker är snyggst ( de ska de ju alltid vara såklart men det finns inte så några som är extra moderna), allt från träarmband till söta berlockarmband.



image1438


Armband ( 3 olika färger ) H&M 59,50kr

CC skye inspirerade armband från Kyssjohanna 175kr

Berlockarmband från Kyssjohanna 260kr

Träarmband med småblommor från Forever 21 ca 40kr

Armband med stor blomma Topshop ca 110kr

Träarmband från Forever 21 ca 40kr


Vad tycker du om armbanden?

Vad gillar du för armband?

Vad kommer du ha för armband i vår?


Kommentarer
Postat av: estelle

http://shop.hm.com/se/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_3_4_SLEEVES
Den tröjan, går inte att ha med tights eller leggings . Men den är jätte fin iaf!

2008-03-07 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0