I mina påskägg

205844-1575

De här godbitarna låg i mina påskägg som jag fick igår.

Sjal Cubus
100kr
2 st lapp-presentkort


Mina päron är inte så haja på att beställa saker på internet så de skrev små lappar men saker jag fick beställa och som dem skulle betala, naajs.

Så nu är snart bamboo örhängena och de CC skye inspirerade armbandet på väg hem till mig, men jag har ett litet PROBLEM som ja BEHÖVER HJÄLP med!


Vilken färg/storlek ska jag beställa?


Har du bamboo örhängena, vilken storlek? Vill inte ha värsta värsta stora ( så L funkar inte ), men M eller S?
Sen är det de om man ska ha guld eller silver?

image1576
Från Cocoo



Och så är de armbandet, vilken färg,har väldigt svårt att bestämma mig.
Svart/guld tycker jag nog är snyggaste men jag har mer silver än guld grejer på mig, så kanske svart/silver men samtigt hade det varit snyggt att bryta av med någon färg. Vad tycker du?

image1578image1577
Från Kyssjohanna


Snälla hjälp mig, har lite beslutångest!


VAD TYCKER DU, vilken färg/storlek ska jag beställa på varorna?


Kommentarer
Postat av: Linnea,

hej! Jag ser att du har mycket reklam på din sida & jag vet hur man får dit den & så. Men pengarna..

får du dem via målmans konto eller hur gör du? Jag har precis startat min blogg och undrar lite saker...

- som ovan, hur får du pengarna?
- kanske en personlig fråga.. men vad tjänar du cirka i månaden?

svara gärna på min blogg. tack på förhand. :D

2008-03-24 @ 01:50:00
URL: http://emmalinneaborjedahl.blogg.se
Postat av: Paulina

Jag tycker att dem guldiga örhängerna är finast. Sånna hade jag tänkt att beställa...
Sen så tycker jag att det vit/ silvriga är fint till sommaren. Sen så gillar jag det svart/ silvriga, men det är väl bara för att jag äger ett sådant och jag är super nöjd! :)

2008-03-24 @ 11:51:33
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: Louiseee

armband , de brun guldiga :)

2008-03-24 @ 18:11:55
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: Jenny

Gud vad less jag är på dessa bambusmycken som finns överallt. Vill ni se något mer orginellt gå in på www.hoboart.se istället. Rocka inatt!!!

2008-03-26 @ 00:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0