Jag är lycklig, jag har små fötter, typ!

205844-1546205844-1548205844-1547
Skor från Rodhe från Shoe on

Mamma såg en annons i en tidning där de skulle finna stora damskor. Vi körde dit och såg att det var bara 3 par som gick från 40-45. MEN....hon som jobbade där var väldigt snäll och hjälpte oss och letade fram massor av skor och i andra storlekar. OCH tillslut så tog hon fram ett par svarta ballerina skor i storlek 42, jag trode visst good luck men de passade, det var till och med lite förstora, men 41 var nog för små om jag ska ha strumpbyxor i de så jag köpte 42, sååå glad, äntligen, precis sådana som jag har letat efter.

Ett tips till er med stora fötter, Gabor och Rodhe är tyska märken som har bra, snygga och stora storlekar på skor.

Blir perfekt i vår/sommar.
I'm happy!


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Karro

Härligt :)

2008-03-20 @ 20:24:08
URL: http://www.bloggofstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0