Svar på kommentarer...

Fick två kommentar som jag ska  svara på här, från Sara och Johanna.

Sara
Varför har du aldrig tävlingar för oss som inte har bloggar? Är det för att du vill att man ska länka så att du ska få jätte mkt mer beökare eller vad? :/ Sedan förstår jag inte varför du aldrig svara på kommentarer!!?? :( :( :(
Annars en bra blogg!


Svar: Alltid tycker jag är att ta i för om du kolla i kategorin tävlingar så ser du alla tävlingar och då ser du att det har varit ganska många tävlingar där alla kan vara med, t.e.x sådana som nämna sin favorit vara i någon butik m.m.
Sen de med kommentarerna, jag svara på ALLA kommentarer men du skriver inte mail eller bloggadress så jag vet ju inte vart jag ska svara dig.Tack för komplimangen..

Hoppas du läser detta och förstår!

Johanna

Tycker också att det är dåligt att du inte har tävlingar för dom som inte har bloggar!!
En fråga:
HUR FÅR DU BILDER PÅ KLÄDER FRÅN GINA TRICOTS HEMSIDA?? Det går ju inte att kopiera därifrån!!
SNÄLLA KAN DU SVAR FÖR EN(!) GÅNG SKULL!


Svar: Fråga 1 se svar ovan.
Nr 2 Jag klickar på print screan de gör så att hela sidan kopieras sen klistrar jag in de i paint och så får jag ta del för del på plaggen, hoppas du förtstår. Du lämnar inte heller varken mail eller bloggadress så jag KAN INTE svara dig.

Hoppas även du läser detta och förstår!

Snälla ni måste lämna mail eller bloggadress om det är något ni vill ha svar på!


Kram på er allihop och tack för att ni finns, de är bra man ska säga vad man tycker.


Ni två som skrev dessa kommentarer kommentera gärna här så att jag ser att ni har läst de, samt skiv er mail/bloggadress.

HA DE BäsT!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för svaret! :) Förlåt om jag skrev så surt, var väl bara på lite dåligt humör! ;)
ÄLSKAR din blogg! :D Min mejl fungerar inte just nu, tyvärr :( ska försöka skaffa ny mejladress och allt!

2008-03-17 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0